I Pielgrzymka TRISO stała się faktem.
Było pięknie. Zdążyliśmy na 21.00 na Apel i procesję światła. Choć późno dotarliśmy do hotelu, to mieliśmy jeszcze siły na wspólną zabawę i spotkanie.
W sobotę po śniadaniu jeszcze raz pojechaliśmy do Sanktuarium na Krzeptówkach, by spokojnie i w dziennym świetle zobaczyć i zwiedzić kościół z ogrodem.
Piękna, słoneczna pogoda zachęcała do spaceru. W jesiennej szacie Dolina Chochołowska wyglądała przepięknie.
Na obiad wróciliśmy do ośrodka, a następnie pojechaliśmy do Sanktuarium na Bachledówce. Tutaj Ksiądz Ryszard, który z nami pojechał odprawił Mszę św w intencji nas wszystkich, wolontariuszki przygotowały czytania i modlitwę wiernych, Paweł i Franek wspaniale wypełniali obowiązki ministrantów a pani Małgosia ubogacała graniem na gitarze.
Potem jeszcze wspólne zdjęcia z panoramą, choć niestety, trochę zamgloną- Tatr i powrót do domu. W drodze, oczywiście mnóstwo różnych religijnych piosenek, znowu z akompaniamentem na gitarze p. Małgosi ale także koncert w wykonaniu wolontariuszek: Sandry, Izy i Julii, Pawła i Hani. Wesoła Elizka nauczyła nas śpiewać : A-a-a-alleluja! Ho-ho-ho-hosanna! Była świetna. W podróży nie zabrakło też modlitw i rozważań pod przewodnictwem ks Ryszarda – Koronki i Różańca.
Dziękujemy wszystkim, którzy mieli swój udział w organizacji i przebiegu Pielgrzymki. Nie sposób nie wspomnieć o pani Kasi, która zawsze z aparatem w ręku cierpliwie i radośnie robiła nam zdjęcia.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom Pielgrzymki i już dziś zapraszamy na kolejną, najprawdopodobniej w dn. 18-20 maj 2018r. !