Niepokalanów – sobota 6.10.2018r.

Na pewno jesteście ciekawi, naszej fotograficznej relacji -oto i ona. Dziś fotograficzne wspomnienia z soboty, 6.10.
Mieszkaliśmy w Niepokalanowie – Lasku. Zaraz po śniadaniu spotkaliśmy się w kaplicy na krótkiej modlitwie i rozważaniu poprowadzonym przez ks Ryszarda, potem pojechaliśmy do Niepokalanowa, gdzie w podziemiach Bazyliki podziwiliśmy przepiękną ruchomą szopkę – Panoramę Tysiąclecia, ilustrującą historię Kościoła w Polsce.
Zaraz potem poszliśmy do bazyliki, gdzie o godz. 11.00 rozpoczynała się uroczysta Msza św. z zawierzeniem Maryi z okazji I soboty miesiąca. Kościół wypełniony po brzegi, a my – mieliśmy siedzące miejsca tuż przy ołtarzu w prezbiterium, zajęła je nam mama Szymona – p. Teresa, bardzo jej dziękujemy. Po Mszy wróciliśmy do naszego ośrodka na obiad, po nim- piękna wycieczka do Żelazowej Woli – miejsca urodzenia Fryderyka Chopina. Tu czekała już na nas p. Marta, która w dwóch grupach oprowadziła nas po Muzeum i poprowadziła bardzo ciekawe warsztaty muzyczne. Nauczyliśmy się śpiewać " Oj, Chmielu, Chmielu" – motyw tej starodawnej pieśni można usłyszeć w nocturnie F. Chopina. Oczywiście cała drogę w autobusie śpiewaliśmy razem z p. Izą i p. Wiesławem. Było bardzo wesoło.